Verzending

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Pakketten worden verzonden via PostNL. In de mail vind je een Track & Trace om je pakket te volgen. Je pakket zit in een speciale doos met vakverdeling zodat je bier onbeschadigd aankomt.

Verzend Hop-up ook naar andere landen?

Hop-up levert aan Nederland en België

 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

  • Gratis verzending vanaf:  €65,-
  • Tot €65,-:  €6,95

België:

  • Gratis verzending vanaf:  €65,-
  • Tot €65,-:  €8,95

Tilburg:

  • In Tilburg, Gilze en Rijen is bezorging helemaal gratis.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Normaal gesproken worden bestellingen dezelfde dag of de volgende werkdag verzonden. PostNL levert meestal 1 dag later.

Naar België kan dit een dag langer duren.

Ik woon in Tilburg e.o., kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, en dat is ook niet nodig. Wij zorgen altijd dat je bestelling aan huis wordt bezorgd.

Bier reserveren

Het is ook mogelijk om je bestelling te reserveren.

Bij het afrekenen zie je de optie reserveren staan. Wanneer je deze optie selecteert, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Je bestelling wordt dan wel vastgehouden totdat je genoeg bier besteld hebt voor gratis verzending.

Zit je boven de €65,-? Dan verzenden we je bestelling zo znel mogelijk, en gratis.

Wij hanteren geen maximum vasthoud tijd. Wel dient er rekening gehouden te worden met de houdbaarheid van het bier, dit zullen we altijd proberen op tijd te communiceren.

Betalingen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Betalen kan met Ideal, Bancontact, Creditcard, Apple Pay en de Biercheque.

Komen er nog extra kosten bij het afrekenen?

Nee, alle prijzen zijn inclusief BTW en statiegeld.

 

Wat kan ik doen met statiegeld flessen en blikken?

Je kunt de flessen en blikken waar statiegeld op zit gewoon inleveren bij de supermarkt. Je krijgt dan het statiegeld bedrag terug.

 

Hanteren jullie ook een minimale bestelhoeveelheid

Nee, als jij één flesje wilt bestellen dan kan dat gewoon. Je betaald ook GEEN hogere verzendkosten. Wij vinden tevreden klanten het allerbelangrijkste.

Cadeubonnen

Ik heb een Biercheque, hoe kan ik hiermee betalen?

Heb je een Biercheque en wil je jouw bieren hier mee afrekenen? Hoe werkt dat?

Dit kan in het veld “afrekenen”. Dit is het veld waar je terecht komt nadat je je verzendgegevens hebt ingevuld.

De optie "Biercheque" staat tussen de lijst met betaalmethodes.

Hier krijg je de mogelijkheid om jouw 19-cijferige code van de Biercheque in te voeren tezamen met de internet verificatie code (op het pasje vind je deze onder de kraslaag).

Het bedrag van jouw Biercheque zal worden verrekend in jouw winkelwagentje en het eventueel resterende saldo blijft actief. Heb je minder saldo dan de waarde van jouw bestelling dan kun je dit gemakkelijk via een andere betaalmethode bijbetalen.

Meer informatie vind je op de website van de Biercheque: www.Biercheque.nl

Hoe werkt het kopen van een cadeaubon?

Op onze cadeaubonnen pagina vind je alle bonnen die we (op het moment) hebben.

Alle cadeaubonnen van de Biercheque zijn fysieke cadeaubonnen. Wanneer je een cadeaubon koopt word het pasje bij je bestelling gedaan en mee verzonden. Bestel je alleen een cadeaubon zonder bier, dan betaal je alleen verzendkosten t.w.v. €1,95. Bestellingen van €60,- of meer worden uiteraard gratis verzonden

 

Ik krijg een foutmelding wanneer ik wil betalen met de Biercheque?

Omdat de Biercheque een "Open Loop" cadeaubon is, is deze i.v.m. witwas regels gelimiteerd tot een maximale besteding van €50,-. Ook al is de waarde op de cadeaubon hoger. 

Wil je toch meer besteden dan €50,-, neem dan even contact met ons op.

Assortiment & Acties

Ik zoek een bepaald bier, maar kan het niet vinden?

Zoek je iets speciaals? Wij proberen ons assortiment breed en divers te houden. Toch krijgen ook wij niet alle bieren op de site, het zijn er simpelweg gewoon te veel. Mocht je iets zoeken, we stellen het zeker op prijs als je het vraagt. En we voegen het bier heel graag toe. Je kunt ons mailen, appen of het contactformulier invullen.

Verkopen jullie ook bierglazen?

Nee. Wij kopen namelijk niet in grote hoeveelheden glazen in. Alle glazen die we inkopen geven wij ook weg bij een bestelling. Bierglazen zijn een essentieel onderdeel van bier. Daarom vinden wij het veel leuker om iemand blij te maken met een exclusief glas.

Mocht je toch op zoek zijn naar een specifiek glas, aarzel dan niet om het te vragen. Er is vast wel iets mogelijk.

Wat is de houdbaarheid van het bier?

Vrijwel alle bieren die wij inkopen, komen vers van de brouwerij. Dit garandeert een vers product en een lange houdbaarheid.

Voor NE IPA bieren geld vaak een korte houdbaarheid, dit omdat een NE IPA vers gedronken moet worden en hop snel zijn smaak kan verliezen. Dit is een zogenoemde Fresh Before datum. Deze is vaak een half jaar na de caning datum. Desondanks zijn deze bieren ook na deze datum nog te drinken, aangezien dit geen Best Before datum is.

Alle overige bieren zijn goed houdbaar. De meeste hiervan zijn ook na de houdbaarheidsdatum prima te drinken. Desondanks proberen wij onze bieren te verkopen voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum.

Mocht er iets zijn met de THT, maar niet met het bier; dan geven wij dit aan op de productpagina.

Let op! In sommige landen, bijv. Rusland & de VS, wordt alleen de canning datum weergegeven.

Mocht een bier een korte houdbaarheidsdatum hebben, dan worden deze met korting aangeboden. Heb je vragen over de tht? Stuur ons gerust een berichtje.

Geven jullie ook korting?

Jazeker. Via onze social media kanalen delen wij onze kortingsacties of glazenacties. Deze acties zijn ook terug te vinden op onze aanbiedingen pagina.

Standaard bieden wij onze klanten ook 15% op alles bij een besteding vanaf €150,-. Deze korting is geldig op alle bieren m.u.v. bieren waarop korting zit. Dit i.v.m. de wettelijke maximum van 25% korting op alcoholhoudende dranken (zie ons alcoholbeleid).

Gebruik bij het afrekenen de code: “extrakorting“

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op