Lees hier de veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Je kunt ons altijd bellen of mailen.

Verzending

Pakketten worden verzonden via PostNL. In de mail vind je een Track & Trace om je pakket te volgen. Je pakket zit in een speciale doos met vakverdeling zodat je bier onbeschadigd aankomt.

Hop-up levert aan Nederland en België

Binnenkort voegen we daar Duitsland aan toe.

Per 01-08-2021 gelden de volgende verzendkosten:

Nederland:

  • Gratis verzending vanaf:  €60,-
  • Tot €60,-:  €5,95

Belgie:

  • Gratis verzending vanaf:  €70,-
  • Tot €70,-:  €7,95

Tilburg

  • In Tilburg is bezorging helemaal gratis.

Normaal gesproken worden bestellingen de volgende werkdag verzonden. PostNL levert meestal 1 dag later.

Naar België kan dit een dag langer duren.

Nee. Het bier word altijd wat geschud tijdens het verzendproces. Ook moet het bier eerst op de juiste temperatuur worden gebracht. Laat daarom bier altijd eerst even een paar uurtjes rusten.

Betalingen

Betalen kan met Ideal, Bancontact, Creditcard, Apple Pay en cadeaubonnen.

Nee, alle prijzen zijn inclusief BTW en statiegeld.

Je kunt de flessen waar statiegeld op zit gewoon inleveren bij de supermarkt.

Heb je een Biercheque en wil je jouw bieren hier mee afrekenen? Hoe werkt dat?

Dit kan in het veld “afrekenen”. Dit is het veld waar je terecht komt nadat je je verzendgegevens hebt ingevuld.

Hier krijg je de mogelijkheid om jouw 19-cijferige code van de Biercheque in te voeren tezamen met de internet verificatie code (op het pasje vind je deze onder de kraslaag).

Het bedrag van jouw Biercheque zal worden verrekend in jouw winkelwagentje en het eventueel resterende saldo blijft actief. Heb je minder saldo dan de waarde van jouw bestelling dan kun je dit gemakkelijk via een andere betaalmethode bijbetalen.

Meer informatie vind je op de website van de Biercheque: www.Biercheque.nl

Nee, als jij één flesje wilt bestellen dan kan dat gewoon. Je betaald ook GEEN hogere verzendkosten. Wij vinden tevreden klanten het allerbelangrijkste.

Retour zending

De leverancier van de dozen geeft een garantie af dat de producten veilig aan komen. Mocht er om wat voor reden toch iets gebeurt zijn, maak dan een foto van het product en de doos. Stuur de foto’s door naar info@hop-up.nl, dan lossen we het samen op!

Mijn Account

Met je account kun je je bestelgeschiedenis terug zien en je adresgegevens bewaren. Zo hoef je ze de volgende keer niet opnieuw in te vullen.

Ook kun je punten sparen. Hiermee kun je sparen voor extra korting

Heel simpel. Bij iedere €2,- besteding, krijg je 1 punt.

40 punten is €1,- korting. Je kunt je punten ten alle tijden inleveren. Tijdens het afrekenen worden je punten automatisch getoond en gevraagd of je ze wilt inleveren.

Assortiment & Acties

Vrijwel alle bieren die wij inkopen, komen vers van de brouwerij. Dit garandeert een vers product en een lange houdbaarheid.

Alle overige bieren zijn goed houdbaar. De meeste hiervan zijn ook na de houdbaarheidsdatum prima te drinken. Desondanks proberen wij onze bieren te verkopen voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum.

Voor NE IPA bieren geld vaak een korte houdbaarheid, dit omdat een NE IPA vers gedronken moet worden en hop snel zijn smaak kan  verliezen. Dit is een zogenoemde Fresh Before datum. Deze is vaak een half jaar na de caning datum. Desondanks zijn deze bieren ook na deze datum nog te drinken, aangezien dit geen Best Before datum is.

Mocht een bier een korte houdbaarheidsdatum hebben, dan worden deze met korting aangeboden. Heb je vragen over de tht? Stuur ons gerust een berichtje.

Zoek je iets speciaals? Wij proberen ons assortiment breed en divers te houden. Toch krijgen ook wij niet alle bieren op de site, het zijn er simpelweg gewoon te veel. Mocht je iets zoeken, we stellen het zeker op prijs als je het vraagt. En we voegen het bier heel graag toe. Je kunt ons mailen, appen of het contactformulier invullen.

Nee. Wij kopen namelijk niet in grote hoeveelheden glazen in. Alle glazen die we inkopen geven wij ook weg bij een bestelling. Bierglazen zijn een essentieel onderdeel van bier. Daarom vinden wij het veel leuker om iemand blij te maken met een exclusief glas.

Mocht je toch op zoek zijn naar een specifiek glas, aarzel dan niet om het te vragen. Er is vast wel iets mogelijk.

Jazeker. Via onze social media kanalen delen wij onze kortingsacties of glazenacties. Deze acties zijn ook terug te vinden op onze aanbiedingen pagina.

Standaard bieden wij onze klanten ook 10% op alles bij een besteding vanaf €100,-. Deze korting is geldig op alle bieren m.u.v. bieren waarop 25% korting zit. Dit i.v.m. de wettelijke maximum korting op alcoholhoudende dranken (zie ons alcoholbeleid).

Gebruik bij het afrekenen de code: “extrakorting

Cadeaubonnen

Op onze cadeaubonnen pagina vind je alle bonnen die we (op het moment) hebben.

Alle cadeaubonnen van Hop-up zijn digitale bonnen. Na het afrekenen krijg je van ons de bon per email toegestuurd. Bestel je alleen een Hop-up cadeaubon? Dan betaal je uiteraard geen verzendkosten, ongeacht de waarde.

Alle cadeaubonnen van de Biercheque zijn fysieke cadeaubonnen. Wanneer je een cadeaubon koopt word het pasje bij je bestelling gedaan en mee verzonden. Bestel je alleen een cadeaubon zonder bier, dan betaal je alleen verzendkosten t.w.v. €1,95. Bestellingen van €60,- of meer worden uiteraard gratis verzonden.

Heb je een Hop-up cadeaubon en wil je jouw bieren hier mee afrekenen? Hoe werkt dat?

Dit kan in het veld “afrekenen”. Dit is het veld waar je terecht komt nadat je je verzendgegevens hebt ingevuld.

Hier krijg je de mogelijkheid om jouw code van de Hop-up cadeaubon in te voeren. Dit invoerveld vind je onder de betaalopties. Let op! Dit is niet het veld met het Biercheque logo.

Het bedrag van jouw Hop-up cadeaubon zal worden verrekend in jouw winkelwagentje en het eventueel resterende saldo blijft actief. Heb je minder saldo dan de waarde van jouw bestelling dan kun je dit gemakkelijk via een andere betaalmethode bijbetalen.

 

Heb je een Biercheque en wil je jouw bieren hier mee afrekenen? Hoe werkt dat?

Dit kan in het veld “afrekenen”. Dit is het veld waar je terecht komt nadat je je verzendgegevens hebt ingevuld.

Hier krijg je de mogelijkheid om jouw 19-cijferige code van de Biercheque in te voeren tezamen met de internet verificatie code (op het pasje vind je deze onder de kraslaag). Dit invoerveld vind je boven de betaalopties.

Het bedrag van jouw Biercheque zal worden verrekend in jouw winkelwagentje en het eventueel resterende saldo blijft actief. Heb je minder saldo dan de waarde van jouw bestelling dan kun je dit gemakkelijk via een andere betaalmethode bijbetalen.

Meer informatie vind je op de website van de Biercheque: www.Biercheque.nl

Contact

Vragen? Neem gerust contact op.